marți, 6 noiembrie 2012

Despre mine

Am creat acest blog pentru a impartasi cu voi, iubitorii de produse handmade, creatiile mele.

Imi place sa ma joc cu diferite materiale si sa experimentez. Dupa cum veti vedea, bijuteriile mele nu apartin unui singur stil, ci variaza de la creatii jucause si vesele din lut polimeric pana la bijuterii clasice, elegante, cu cristale Swarovski. Mai puteti gasi si bijuterii gen (glam) rock, steampunk, sau chiar gothic. Cu totii avem zile mai bune sau mai putin bune, in care ne simtim mai "dark" sau unele in care vrem sa stralucim, sa fim elegante si admirate. Alteori parca vedem toata lumea in roz si ne simtim din nou copii... Nici eu nu fac exceptie si de aici vine si aceasta varietate de stiluri si materiale.

Acum ca ne-am cunoscut, sper ca ma veti vizita macar din cand in cand si ca veti gasi aici ceva care sa fie pe placul vostru!

Bine ai venit pe blogul meu!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu